Alla inlägg den 11 december 2013

Av Muffin Muffinson - 11 december 2013 11:01

10 faktor om mig:
1 Favorit mat?
Sushi och Muffin
2 Smeknamn?
Masha, Muffin, Marmis
3 Vilka språk kan du?
Svenska, Rysska, liiiite engelska
4 Vad gillar du för musik?
K-pop, pop
5 Idol?
SHINee, Minho, SNDS (Girls Generation), Yuri, JongHyun, Icona Pop, f(x), Amber, BoyFriend, MinWoo, NightCore,
6 Favorit låt (kanske)?
Det är många.. SHINee-Lucifer, SHINee-Everybody (Alla låtar med SHINee), SNDS-Genie, SNDS-Gee, SNDS-Run Devil Run, f(x)-Electric Shock, f(x)-Chu, Super Junior-Mr. Simple, Exo-History, A-Pink-Nonono, A-Pink-My my, BTOB-Wow, BoA-Hurricane Venus, U-Kiss-Man man ha ni, Infinite-Destiny~~~, BoyFriend-I YAH, BoyFriend-Janus, Orange Caramel-Lipstick, Orange Caramel-Magic Girl, NightCore-BestFriend, T-ara-Boop Beep Boop Beep, NightCore-Mr Right.
7 Vad gör du just nu?
Ligger och är sjuk :((
8 Har du MSP?
Ja, fast spelar bara på moviestarplanet.uk då heter jag Anastasia53 xD
9 Vad tänker du lägga ut på din blogg?
Spel, Fakta, Musik, Vad jag gör, Tips, Fusk, MSP, Nyheter och meeeeer !!
10 Din favorit smiley??
xD x) :)) ;)) Ö.ö ^_^ ~_~ :3 x3

Dagens Bild:

Av Muffin Muffinson - 11 december 2013 00:20

Hej det är jag som är VovveLike!! Jag har tänkt mig om frågor i nästa inlägg... Meen iaf!! Jo jag ääälskar vovvar/hundar och jag är en shawoler/SHINeer. Jag går i femman och jaaa.. Just nu är jag sjuk :(( Jag kmr ha dagens foton och today är det...........:

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards