Direktlänk till inlägg 10 mars 2014

Hellö! =^-^=

Av Muffin Muffinson - 10 mars 2014 21:18

Hellö! <33 Today har jag liksom nt gjort så much.. Bara till skolan, varit i skolan, och sen tbx ! xP Men jag målade mina tånaglar HAHAHAH XDD ! Typ det bästa som hänt på dagen, säger vi! Joe och att jag och mamma kom på att vi hade duschat med balsam istället för schampo! (Vi tkte det gick lite trögt så mamma kolla på flaskan xDD ). Jae vad mer?? Joe!! Grattis Suga i efterskott!! <3

Haha, jag orka inte hitta en bild med bara dig på <33 Sörru!! xC xD Men iaf! Grattis !! ~~ Du är en stor pöjk nu!! <33 ^-^ Jae!! Sen så har jag.. Chillat xDD Hela dan' ;)) Juste!! Typ för några dagar sen så spela jag maincraft HAHAHAAHAH !! XD Bilder::

HAHA JAG VAR BARA TVUNGEN ATT FOTA!! XDD Typ mitt jobb på 30 min :)) (Kanske i timma xD ) Jae men asså jag gjorde bara detta fö att mina naglar hade jag inge att fixa med

Såe vi ses! Kramz! =^-^=

//VovveLike

PS: Jag kanske ska skaffa en dvärg hamster Cx

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Muffin Muffinson - 19 april 2014 23:30

Föra inlägget.. Joe... Råka skriva L ur bap men menna L ur Infinite :))^^ ...

Av Muffin Muffinson - 19 april 2014 23:29


Hejj! Ojj, så längesen xS Men iaf! Jag gillar L ur bap xD Och jae, vad mer har hänt.. Imorgon är det påsk... (Hur jag förståt) c; . Men jae,, imorgon kmr min bestie osså ~~ Och nu kolla jag på Williams lista ;D . Men har inget att saj!! Baj!! ...

Av Muffin Muffinson - 12 april 2014 15:34


Jag ska snart gå, men vill säga att mitt halsband har kmt c': ! XD JAA!! Älskare plus att det är Bap och Matoki xD ~~ Men jae!! Vi ska till mammas kompisar såe jah!! Pöss, pöss!! ^-^ ...

Av Muffin Muffinson - 10 april 2014 20:21


Hejj! Ärligt talat.. Det är mina bästa dar!! ^^ Assåe här är det: 1. Min kompis ska flytta närmare. 2. Min andra kompis ska gå i min skola! 3. Vi ska gå på genrepet till Eurovision! OMGÖÖ!! ~~ 4. Vår klass vann xD 5. Vi är med på radion !! 6. ...

Av Muffin Muffinson - 28 mars 2014 17:37

Hejj! Det här om kpop.. Alla har säkert fått höra om att dem suger och allt men asså.. XD Ingen bryr sig om den personen nt gillar dem c: Och alla kpop fan har säkert gått igenom att man känt sig mobbad eller så xD Cx Och att dem bara: Jag älskar...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards